Yazarın önceki kitaplarının ortaya çıkma sürecini, meslek hayatındaki gelişmeleri, attığı adımları anlattığı bir otobiyografi. Ben daha çok vaka ağırlıklıda olduğunu düşünmüştüm ama bu şekildede kitabı çok sevdim. Yazarın başka kitaplarını okuyup sonra bunu okumak daha faydalı olur diye düşünüyorum.