Puan vermedi·336 syf.····Okunma: 13 Şubat 2021 10:52 "Çiçeğin güzelliğini ancak onu kopardıktan sonra fark eden adama benzemenize gerek yok." cümlesi yankılanır zihnimde . Zira hepimizin gördüğü çiçekler var, rengarenk ve birbirinden güzel kokulu ve hepimizin bir çiçeği var bize ait. Yalnız çoğumuz o çiçeğin kıymetini ya hiç bilmiyor, ya çiçek solduktan sonra fark ediyor ama iş işten geçmiş ya da koparıyor üstüne basıyor hiçbir zaman farkına varmıyor..
İşte, Su Üstüne Yazı Yazmak Kitabı bana o sahip olduğum çiçeğin güzelliğini hissettirdi. Kokusunu hissettirdi. Rabbimizin bize verdiği sınırsız çiçekler peki ?
Hangi birinin kıymetini biliyoruz!
Bu kitap işte bu soruyu sorduruyor bize. O halde hadi kendi içimizdeki bahçeyi sulamanın vakti..