Eserin yazım tarzı, hikaye anlatımı akıcı. Farklı olaylar konu edinmesi de ayrıca güzel. Fakat kitabın ismini sevmedim. Çünkü olay sadece kadınlar etrafında gitmiyor, isim sanki bütün sorumluluğu kadınların üzerine atıyor. Oysa ki, eserdeki erkekler yüzünden binbir cefaya maruz kalmış kadınlar. Tabii o dönemin bakış açısı eserin her sayfasında belli. Tekrar okur muyum? - Evet