·456 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Şubat 2021 22:20 Fazlaca diyalog mevcut, başları biraz sıkıcı olsa da genel anlamda kolay okunabilir ve akıcı bir kitap. Olay bağlantıları ve mektuplar hoş bir etki bırakmış. Dönem de güzel yansıtılmış. Buradan yüzsüz Wickham'a selam olsun.