-OKUDUM BİTTİ-
Yazarla tanıştığım kitap oldu.Görünüş olarak ne kadar ince dursada içeriği,anlatılmak istenen konular zengindi. Dostluk,dayanışma,sevgi,merhamet konularının yanı sıra insan ilişkileri ve ırkçılığa da çok güzel değinilmiş.Anlatatılmak istenen okuyucuya çok sade ve keskin bir biçimde aktarılmış.
Kitap MEB 100 Temel Eser'in arasında yer alıyor aynı zamanda Amerikada'da lise müfredatında zorunlu olarak okutulan bir kitap.Sıkılmadan bir çırpıda okuyabileceğiniz herkesin okumasını önerdiğim bir kitap oldu Fareler ve İnsanlar.Ben Steinbeck'in diğer eserlerine de şans vereceğim.
Şimdilik bu kadar.İyi okumalar,okur kalın :)