Marika gelene kadar kitabı sevdiğimi söyleyemem. Betimleme ve şiirsel dil sevmiyorum çünkü.
Hikaye ilgi çekiciydi, Marika ile doldu ve güzelleşti. Zehra bence gereksiz bir detay, gereksiz bir metafordu.
Kötü değildi ama güzel de değildi. En güzel detay karşı kıyı idi. Kurgu ilgi çekici, yazarı tekrar okurum.
Elbette okuyun, kötü değildi. Ama "Ah, muhteşemdi! Kesinlikle okumalısın!"lık da değildi.
AhrazDeniz Gezgin
AhrazDeniz Gezgin · Can Yayınları · 20195,7bin okunma