·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Şubat 2021 17:46 Stephen King'in okuduğum ikinci romanı oldu Medyum. Kitap ilk başta yavaş bir tempoda başlayarak Overlook otelinin gizemini ve Torrance ailesinin geçmişini anlatıyor, 100. sayfadan sonra ise bir daha hiç inmeyecek bir şekilde gerilim tavana çıkıyor ve tempolu bir şekilde devam ediyor. Sonuç olarak kitabı beğendim ve herkese öneriyorum gerçekten çok güzel bir gerilim kitabı, King yine döktürmüş. Aynı zamanda daha önce okuduğum ve bu kitap gibi çok beğendiğim Göz kitabını da okumadıysanız okuyabilirsiniz.