Puan vermedi·208 syf.··Beğendi
· Fesleğen 'in yazarıyla youtube kanalında tanıştım özgün içerikler uretmesiyle en çok dikkatimi çekmişti ,daha sonra ablam sayesinde kitabına ulaştım ve büyük bi hevesle okumaya başladım bitirmem çok zaman almadı. Konnusu çok etkileyiciydi. Bir birini seven iki aşığın hikayesini okumak beni mutlu etti. İlk defa bir günde 120 sayfa okudum benim için büyük insanlık için ise küçüktü . olsun zaten amaç kitabın ilk önce insana yaraması kesinlikle yaradığını düşünüyorum bu arada .Bir şeyleri değiştirmek istiyosak başkasından değil kendimizden baslamaliyiz diyerek kendim için bir adim attığımı fazlasıyla hissetmemi sağladı. Kisaca anlatamam ama inanılmaz bir kitapti diyebiliri özetle. Kesinlikle çok seri bi şekilde ilerlediğini söylemeden geçemeyeceğim. kitabı herkese öneririm umarım size ve hayatınıza renk katar. Kitapla kalın