·261 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Şubat 2021 23:07 Gerçeklerle yüzleşmek ve bu kadar güzel betimlemeleri okumak çok iyi geldi. Aslında hepimizin içinde en başından beri küçücük çocukluğumuzdan beri bir vahşi mi var yoksa durumlar ve olası koşullar bizi vahşileştiriyor mu?
Küçücük çocukların sıkışıp kaldığı bir ada ve bu ada o çocukların arasında geçen iktidar savaşı ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi. Bu harika kitabı okumanızı ve insanlığı sorgulamanızı tavsiye ederim, zira ben şu an sorguluyorum. Ayrıca Nobel ödüllü bir eser olması ve buna böylesi layık olması da cabası, okumanızı şiddetle tavsiye ederim ederim. Benim okumam uzun sürdü fakat özel durumlar sebebiyle yoksa çok akıcı ve heyecanlı bir kitap, betimlemeleri çok derin sevmeyene zor gelebilir ama kitabı yaşatmak bu olsa gerek. İyi okumalar.