Kitap “beni oku” diyor. Gayet akıcı, gergin ve herkese bişeyler hissettirebilecek bir eser. Kitapla ilgili görüşüm bu ancak bende başka şeyler de çağrıştırdı; ay ışığı sokağı ve vadideki zambak kitaplarının havası. Sanki biraz çağrıştırıyor. (Spoiler değildir) Vadideki zambak kitabındaki kadından esinlenmiş sanki. Diğer kitap ise zaten Stefan’ın olduğundan çağrıştırması normal bence. Velhasıl kelam tavsiye ederim.