Ben bu kitabı okuduğumda 16 yaşındaydım ve ilk defa bir şeyleri sorgulama hissi uyandırmıştı bende. O hissi hiç unutmuyorum
“Kimsin sen?”
Aslında kitap bu sorunun etrafında dolaşıyor ve cevabı bulman için felsefeye dair çok güzel anlatımlar sunuyor. Off anlatırken tekrar okumak istedim şimdi
Evet benim Felsefe ile tanışmam bu kitap sayesinde oldu ve iyi ki de “Sofi’nin Dünyası” ile oldu. Keşke o yaşıma ve kitabı bitirdikten sonraki şaşkın hislerime bir gidip gelsem
Bu kitabı hala okumadıysanız mutlaka ama mutlaka okuyun. Benim ilk 10 kitabım arasında