·314 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Şubat 2021 13:33 Kitap gerçekten çok güzeldi. Hikaye kaldığı yerden devam ediyor. Ama çok daha değişik bir farkla: artık Hogwarts'ta işler karışmaya başladı ve hiçbir şey ilk kitaptaki gibi değil. Kitap güzeldi ben yine çok beğendim okumak isteyen herkes hiç çekinmeden okuyabilir. Kesinlikle tavsiye ederim...