·210 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Şubat 2021 14:51 Beni derinden etkileyen kitaplardan biri oldu gerçekten. Yaşamın ne denli zorlu ne denli ters köşelerle dolu ve çok acı olduğunu tüm gerçekliği ile göz önüne seriyordu. Savaşlar açlık kıtlık ölümler hastalıklar ve insanların bunlarla mücadelesi. En yüksekte iken bir anda en dibe batmak. Bir sürü duygu yaşamın kıyısından köşesinden herşeyi bulunduran bir kitaptı. Ve cidden hem çok etkileyici yazılmıştı hemde çok kolay okunabiliyordu. Herkese tavsiye de.