Yine yeni yeniden dramın ağır bastığı ağlamaktan gözlerin şiştiği ve 1 günde rahat rahat bitirilebilecek bir kitapla Stefan ZWEİG karşımızda. bir kadının dilinden ilk tek ve biricik aşkına yazdığı mektubu okuyoruz , en dikkat çekici nokta kadının adını hikaye boyunca asla öğrenemememiz bence bu kitaba inanılmaz bir değer katıyor. Canına kıyabilirmişçesine aşık bir kadını görüyoruz hatta bazen bu kadına çok kızıyoruz , okurken çoğu zaman içimden 'Kardeşim değer mi ?' diyerek okudum. Adanmışlığın hat safhada olduğu bu hikaye sizi tam olarak kadının dünyasına götürüyor . Dram, acı , psikoloji ,gözyaşı severlerin okumasını tavsiye ederim iyi okumalar dostlar...
Dip not :Kitapta bir papatya detayı var ki o detay beni benden almıştır.