Puan vermedi·208 syf.··Beğendi
· Öğretmenim bir bakar mısın? Doğan CÜCELOĞLU
.
.
.
Öğrencilerimi görmeyi beklerken severek okuduğum kitaplardan. İkinci dönem benim gibi yüz yüze eğitime okulları açılan öğretmenlerin okuması gerektiğini düşündüğüm bir kitap. Sevgili @dogancucelogluofficial nun güzel kaleminden dökülen çeşitli, yaşanmış, minik öğrencilerin büyüdüklerinde öğretmenlerinin hayatlarında bıraktıkları izlerden oluşan kitabın bütününde yaşanmışlıklar ve biz öğretmenlerin ders çıkaracağı şekilde. 'Öğretmenim bir bakar mısın? ' okuyup bir kenara konulan kitaplardan değil. Bir öğretmen için başucu kitabı. Kitabı okurken öğrenciyken hayatımdan geçen öğretmenlerimi aklımdan geçirdim. Hatırladığım hatırlamadığım bütün öğretmenlerim hayatımda bu günlere gelmende büyük bir iz bıraktıklarını okurken birkez daha farkettim. Kitabı sonlandığımda babamın bana yıllarca anlattığı onun gibi bir öğretmen olmamı tavsiye ettiği ilkokul öğretmeni geldi aklıma. İlkokulda kendine gösterdiği sevgi ve anne şefkati o kadar güzel bir iz bırakmış ki 60 yaşında bile hala sevgi ve saygıyla ondan söz eder, öğretmen lafı edildiğinde öğretmenini anmadan yapamaz. Keşke bizde bütün öğretmenler olarak öğrencilerimizin kalbinde bu kadar güzel iz bırakabilsek. O zaman eğitim ve öğretmenlikte de amacımıza tam olarak ulaşmış oluruz.