·384 syf.····Okunma: 16 Şubat 2021 15:09 Kitabı az önce bitirdim ve sonu yüzünden hayal kırıklığına uğradım, ağlamak üzereyim. Asla öyle bir son istemezdim. Eylül'ün iç dünyasını çok güzel yansıtmış biricik yazarımız Beyza Alkoç. Ve aynı şekilde Merih'inde öyle. Korku, umutsuzluk vardı onların içinde ta ki birbirlerinin gözlerinin içine bakana kadar. Karanlıkta ışık oldular birbirlerine. Merih için nefes almak Eylül demekti... Bayıldım gerçekten. Ara karakterlere daha fazla yer verilseydi keşke. Özellikle Mehmet ve Kerim'e :^ Aşık oldum onlara. Kitabı tavsiye eder misin? derseniz eğer koşarak gidin okuyun derim, ama sonunda biraz üzülebilirsiniz.