Kitabın kapağını kapatınca diyorum ki insan önce insan kendini affetmeli ki yaradan da affetsin önce kendini tanısın ki tüm dünyayı tanısın kitap ın başkahramı kenan zengin gösterişli gözü karı da kızda be çok ah alan biri bakalım onu nasıl bir yolculuk bekliyor başlarda kızsam da sonraları kanım ısındı anlatılandan çoğunu anlamak okuyucunun elinde kader motifinizi görebilmek en güzeli