Puan vermedi·119 syf.··Beğendi
· İnsan ilişkilerini derinlemesine analiz etmiş , yansıtmış bu kitapta... 19.yüzyıla yolculuk yapıp , hayatın ne kadar zor olduğunu içinizde duyumsuyorsunuz... hayat her dönemde zor ve menfaat zincirleri devam ediyor.. değişen hiçbir
şey yok kısacası.