Puan vermedi·250 syf.··Beğendi
· bundan sonra da bir daha yüzümüz gülmedi
aslında bu kadar yazıp bırakacaktım da karakter sayısını dıldurayim diye yazayım kitap çok güzel bir üslup ve anlatüma sahip kesinlikle okuru sıkmıyor adeta çağlar ötesine sürüklüyor