·352 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Temmuz 2020 02:53 Kitap gerçekten akıcı ve baya güzeldi.
Tam istediğim türden.. :)
Bir daha telepati ile ilgili de bir kitap bulamadım.
Malesef buda beni yaraladı..
Çünkü bu kitap türüne baya alıştım.
Bu ilk kitabı okuyan pisman olmaz.. Şimdiden umarım hosunuza gider diyerek sözümü bitiriyorum. :)