·68 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Şubat 2021 13:24 Bir kitap değil de aşık bir kadının son anlarında yazdığı bir mektup okudum. Kitabın sonu istediğim ya da bekledigim gibi değildi. Bir son vardı ama son gibi de değildi. Mektubun sonrasında adamın hayatını da merak ettim. Belki de yazar böyle olsum istemişti. Kısa ve özdü. Sıradandı ama sürükleyiciydi diyebilirim. Tek oturuşta bitirebileceğiniz kelimelerin ve cümlelerin özenle seçilmiş olduğu ve hayatınızdan birşeyler bilabileceginize inandığım bir kitap. Her şeye rağmen okumaya değerdi.