Kitap o kadar saftı ki sanki küçük bir çocuğun serzenişleriydi, yazarımızın babasına yazdığı sözler. O kadar özgüvensiz bırakılmış ki babası tarafından...Aslında bence ebeveynlerin de okuması gereken bir kitaptı. Çocuğa karşı tutum nasıl olmamalı? Sorusuna güzel bir cevaptı.