7/10
·88 syf.··
2021 6. kitabı
Kitap o kadar saftı ki sanki küçük bir çocuğun serzenişleriydi, yazarımızın babasına yazdığı sözler. O kadar özgüvensiz bırakılmış ki babası tarafından...Aslında bence ebeveynlerin de okuması gereken bir kitaptı. Çocuğa karşı tutum nasıl olmamalı? Sorusuna güzel bir cevaptı.
Babaya MektupFranz Kafka · İndigo Kitap · 201754,1bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.