·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Şubat 2021 19:48 Tuhaftı diyebilirim. Her şey ortadayken merak ettiren bir kitap. Çok kısa olmasına rağmen her karakter fazlaca detaylı ve özel. Tek sorun bir sürü karakter ve yoğun isimlerinin olması. Yazık oldu Santiago Nasar'a.