·398 syf.····Okunma: 18 Şubat 2021 01:46 psikiyatrist kitabından sonra yazarın okuduğum ikinci kitabı şizofren oldu. psikiyatristi beğenmiştim, güzel ve ilginç bir kurgusu vardı. şizofrende ise daha çok akıcı bir üslup bulmakla birlikte, kurgusunda çok büyük bir sıra dışılık yoktu. kendini okutuyordu yine de. hatta son 250 sayfayı aralıksız okudum. psikolojik anlatıları, kurguları sevenlere tavsiye ederim.