Bu kitabı okurken yazarın ölüm haberini aldığımda çok üzüldüm. Böylesi bir değeri kaybetmiş olmak ülkemiz ve insanlık için çok büyük bir kayıp. Okuduğum ilk kitabıydı, keşke daha erken keşfetseydim. Diğer kitaplarını listeme ekledim mutlaka okuyacağım. Bu kitap hakkında hiç inceleme yapılmamış olması çok şaşırtıcı. Kitap o kadar güzel konulara değinmiş ki hiç sıkılmadan okudum. Kitabın içinde yer alan uygulamalı testler çok faydalı oldu. "Kendini Tanıma" bölümündeki testlerden çok yararlandım. Kitapta altını çizdiğim, unutmamak için fotoğrafını çektiğim,arkadaşlarımla paylaştığım bir sürü kısım oldu. Okumayanlara kesinlikle öneririm.