Hayatımda okuduğum en iyi serilerden birisi. Olaylar sarıyor ve gayet açık bir yazım şekli var, bu yüzden asla ya kafam karışırsa diye düşünmeyin. Bunu okuduğuma hiç pişman değilim. Kesinlikle vakit kaybı değil. Diğer yorumları da okuyabileceğiniz gibi bu kitap o bilinen masalların bir parodisi ama merak etmeyin klişeleri ele almıyor.