·256 syf.····Okunma: 19 Şubat 2021 12:37 Sabahattin Ali'den okuduğum ikinci kitaptı, bitirmem biraz uzun sürdü ama yine de harika bir kitaptı, çok sevdim. Her ne kadar Kürk Mantolu Madonna'nın yeri ayrı olsa da İçimizdeki Şeytan'da en az onun kadar iyiydi