Spoiler Var !
9/10
·600 syf.··
Beğendi
·
2021 1. kitabı
Diğer kitap üzerinde yaptığım yorum burada da geçerli. Bu kitapta özellikle ilk sayfalarda bir olay oluyordu, çok üzdü beni. Kitapları seri halinde aldığım için ilk kitaptan sonra direk okumaya başladım. Açıkçası bu kitabın sonunu ilk kitaba yeni başladığım zamanlardan biliyordum (merak ettiğim bazı kitapların sonunu okuma gibi kötü bir alışkanlığım var). Bu nedenle ilk kitaba da geç başlama nedenlerimden biri oldu. Bu kitap yine de diğerine göre daha sardı. Aksiyon duygusu özellikle sonlarda fazlaydı. Bu kitabı da okurken gözlerimden yaşlar gerek doğa için gerek ediz için gerekse ikisinin birbirine olan kötü davranışlarından dolayı veya ediz'in doğaya karşı olan davranışlarından ötürü olmaması gereken fakat bütün yaşanılanlara rağmen birbirine karşı hissettikleri çekimden dolayı aktı. Bu kitapta en az diğeri kadar hüzünledi beni. Sonu asla beni tatmin etmedi. Diğer kitap olacak mı bilmiyorum fakat olursa onu da alıp okumak çok isterim. Kitabı bitirdikten sonra oldukça hissizdim. Sanki karakterlerin yerine ağlamamış, üzülmemiş, kırılmamış yada heyecanlanmamış gibi. Ve bu durum beni rahatsız etti çünkü diğer okuduğum kitapların aksine farklı bitiyordu ve bu benim alışıklığım dışındaydı. Yine de yazar oldukça güzel anlatımı hoştu. Kesinlikle 3.kitap gelmesini çok isterim.
Yabancı - VeylÖznur Yıldırım · Pegasus Yayınları · 20175,2bin okunma
·
52 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Gerçekten yabancı apayrı bir dünya ve üçüncü kitap şuan yazılıyor adı ise Eylel ne zaman çıkacağı hakkında pek bir bilgim yok ama 3. Kitapla ilgili baya spoi yedim
Gamzenurr
Gönderi Sahibi
Sevindim, bilgi alamamıştım 3. kitap hakkında.