Puan vermedi·%92 (208/224 syf.)· Kitap gerçekten guzeldi olaylari anlatisi vs çok basariliydi ama metin ve icindeki zor kelimeler beni çok yordu. Metnin icinde gecen eski turkce kelimelerin anlamlarinin oldugu sayfanin altında bulunan gunumuz turkcesiyle bulundugu bir yer vardi ama surekli oraya bakmaktan çok yoruldum. Onu yapacaklarina direkt o kelimeler gecseydi metinde okumak daha akici olabilirdi. Belki okudugum yayindan dolayi bilmiyorum biraz eski ama beni çok yordugu için yarim bıraktım. Akmiyordu bir turlu. Tamamen kelime sıkıntısı yasadigim için bıraktım. Belki sabrım olursa tekrar devam ederim ama çok sanmiyorum:))))