·328 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Şubat 2021 19:46 anne with an e, yeşilin kızı anne veya anne shirley cuthbert..ona nasıl seslenirsek seslenelim kendimizden bir şeyler bulduğumuz neşeli, haylaz, bilge küçük bir kız çocuğu. yanlışlıkla evlat edinilen, geldiği aileye ufak tefek problemler ama çokça mutluluk getiren anne'in zamanla arkadaş edinmesi, okula gitmesi, yeteneklerini keşfedip geliştirmek için çabalamasına tanık olmak çok sürükleyiciydi. sesli kitap olarak deneyimlediğim bu kitabı o kadar sevdim ki arayı soğutmadan hemen devam kitabına başladım. anne için kocaman hayal dünyasıyla hayatıma giren en pozitif kurgusal karakterlerden biri diyebilirim. hikayesine ve karakter gelişimine tanık olurken çok keyif aldım. oldukça özgün birisi olan anne, kendini sevdirirken bunu iyilik meleği bir profil çizerek yapmıyor tamamen kendisi olarak yapıyor. duygu ve düşüncelerini yoğun yaşaması onu ilişkilerinde daha sahici ve sağlıklı kılıyor bence. okuyanların asla pişman olmayacağını düşündüğüm 1 kitap, seriyi bitirdikten sonra soluğu dizisinde alacağım zira uzun süre anne ve büyülü evreninden çıkmak istemiyorum!