·80 syf.····Okunma: 20 Şubat 2021 20:54 Maalesef yazardan ve kitaptan bihaberdim. D&r'da kitap karıştırırken arka kapaktaki yazıyı okuyarak aldım, iyi ki aldım. Selim İleri'nin son sözünde bahsettiği "Bugün hâlâ Siyah Gözler'den habersiz nice edebiyat sever..." tanımından kurtuldum. Sizde okuyup kurtulun lütfen. Zweig tadı verdi desem abartmış olmam herhalde.
Kitap 20'li yaşlarında genç bir erkeğin 30'lu yaşlarında dul bir kadına olan aşkıyla başlıyor. Kadın dul,erkekten yaşça büyük olmasını ve haklarında yapılacak dedikoduları ileri sürerek başta bu aşka karşı çıkıyor. Fakat bir zaman sonra kendisinide aşık buluyor, ilişkileri başlıyor. Kadın artık öyle bir hale geliyor ki her şeyi kıskanıp sorun yaratıyor. Bunun sebebi belirttiğim gibi yaşının büyük olması, bir gün adamın kendisini bırakıp daha genç biriyle birlikte olacağını düşünüp bundan bir hayli korkması. Devamını yazarsam okumanıza gerek kalmaz. Okuyarak öğreniniz lütfen. Bir kadının kıskançlıktan ne hale geldiğini görünüz. Iyi okumalar şimdiden...