Puan vermedi·333 syf.····Okunma: 31 Ekim 2012 00:00 Elizabeth her kendini kaybettiğinde merakla kitaba sarılıp "şimdi ne görecek, ne yaşayacak?" merakıyla elimden bırakamadım. Ancak sonunda yaşadığım hüsranı başka bir kitapta daha tadamadığımı söyleyebilirim. Hüsranın sebebi ise kitabın sonunda bekleneni vermemesi değil, Elizabeth'in yaşadığı sonla ilgili insanın içine oturan durumdu. Bu "son"un etkisinden kurtulmam doğrusu biraz zaman aldı.