·304 syf.····Okunma: 21 Şubat 2021 20:43 Beklediğimden çok daha iyi bir kitap. İki günde aktı gitti. Çocuk kitabı olarak kabul edilse de bence kesinlikle değil. Şahsi yorumum: Yazar, zaman hırsızlığını konu alırken sistemi eleştirmek istemiş. İnsanların farketmeden çarkın bir parçası olduğunu, makineleştiğini ve bunu kendilerinin isteyerek yaptığını çok şahane bir şekilde ele almış.
Kitabın ilk sayfalarında, çocukların muhteşem hayal güçleriyle oynadıkları oyunun içinde bende vardım diyebilirim. O bölüm en sevdiğim yerlerden biriydi.