Konu: Kızını İran'dan kaçırmak için her türlü riski göze aldı, ama bu vereceği çetin savaşın daha başıydı. Dört yaşındaki kızı, Mehtap ile birlikte, kocasının onlara hapis hayatı yaşatmış oldukları İran'dan ölümle burun buruna kaldıkları bir kaçıştan sağ kurtulmuşlardı.
Yorum : Kızım olmadan aslayı severek okudum lakin duygu yoğunluğu yakalayamadım
Alıntı : Annelerin acısı , insanlık acısıdır çünkü anneler , hayatın ve barışın kaynağıdır...