Beni çok etkileyen kitaplardan biriydi.
Okumayan biri olduğunu öğrendiğimde hediye ettiğim kitaplardan biridir.
Saf ve temiz Lennie beni bu kitabın sonunda ağlattı...
George 'a kızgınım. Başka bir yol bulamaz mıydı?
Acaba okuyan herkes benim gibi düşünüyor muydu?