·420 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Haziran 2017 13:11 Bu kitabı okumak için aldığımda ilk başta iki insan arasında geçen bildiğimiz günümüz aşk kitaplarından sanmıştım ; ama okduktan sonra ilahi aşk olduğunu fark edince ilk başta biraz çekindim fakat Elif Şafak o kadar güzel ve ince bir dille tasvir etmiş ki gerçekten çok etkilendim. Kitap bize vazgeçmeyi , bağlanmayı , fedakarlığı , yaşamayı ve daha nice olguyu çok güzel bir şekilde tasvir ediyor. Gerçekten biraz ilgisi olan herkesin Mevlana ile Şems'in arasında geçen bu çok farklı boyutlu ve anlamlı kitabı okumalıdırlar