·59 syf.····Okunma: 21 Şubat 2021 14:39 Çok fazla duyduğum bir kitaptı. Kısa olduğu için bir oturuşta bitiririm diye düşündüm ama kitabın içinde boğuldum.
Çok fazla betimlemelerle boğulan kitapları okumayı seven bir okur değilim.
Mekanı ve durumu anlatma dışına çıkan betimlemeler olunca ister istemez benim için verimli bir kitap olmuyor.
Ama sorun sadece bu betimlemelerle boğulması değil cinsiyetçiliği ve küçük bir kız çocuğu için kullanılmaması gereken sözcüğü (hiç kimse için kullanılmamalı) gördükten sonra okumak için okuyup bitirdim.
Bu sebeplerden ötürü tavsiye etmiyorum. Okumasanız kaybınız olmayacak emin olun.