Nihan Kaya’nın gerçekle kurgu arasındaki buğulu yolculuğunda insan soruyor: “Neresi sıla bize, neresi gurbet?” Onun 26 yaşında yazdığı bu romanla ben ondan daha olgun bir dönemimde tanıştım. Okuduğum ilk kitabı oldu aynı zamanda. Ve yazarın dünyasını, buğulu pencereyi silip dışarıyı görmek isteyen hevesli bir çocuk gibi izliyorum şimdi.