Eğitim sistemi cok iyiyse kızın neden Kaliforniya da okuyor ziya Selçuk? #MebDuymuyor #duymuyorsanistifa
··1 alıntı·
20 Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Senin gibi basit muhalif siyaset yapanların genelde okuduğu kitap sayısı 0 diye düzelmiyor olabilir mi bazı şeyler.
Alıntı, ileti atabilirsiniz fakat yazdıklarınızın ortamı bura değil. Farklı uygulamaları tercih etmelisiniz. Ve kızı Türkiye de okumuyorsa; 'eğitim sistemi çok iyiyse neden kızı Kaliforniya da' diye Türkiye eğitim sistemi çok iyi değil gibi bir yargı yaratmak çok saçma. Şahsen sizin yazdığınız cümleyi böyle yorumlarım ben. Eğitim sistemi iyi diye bir şeyi savunmuyorum lakin sizin pencerenizden bakınca hiç de uygun bulmuyorum.