Alıntı, ileti atabilirsiniz fakat yazdıklarınızın ortamı bura değil. Farklı uygulamaları tercih etmelisiniz.
Ve kızı Türkiye de okumuyorsa; 'eğitim sistemi çok iyiyse neden kızı Kaliforniya da' diye Türkiye eğitim sistemi çok iyi değil gibi bir yargı yaratmak çok saçma. Şahsen sizin yazdığınız cümleyi böyle yorumlarım ben. Eğitim sistemi iyi diye bir şeyi savunmuyorum lakin sizin pencerenizden bakınca hiç de uygun bulmuyorum.