Biraz da bu kitabı konuşalım. Içerisinde çok etkilendigim cümleler vardi. Kendisini ikinci defa okuyusum. Ilki hakkinda neredeyse hicbir fikrim yok gibi bir seydi. Baya unutmusum. Çok kisa zamanda okuyup bitirdim. Dili çok kolay ve akiciydi ama bazi yerlerini birkac defa okumak zorunda kaldim. Bu kitabı okurken kafanin çok dingin ve rahat olmasi gerekiyor. Bir adamimiz var. Aylak Adam ama kitapta yazarimiz kendisine C. deme karari almis. Guzel. Gizemli. Kitaptaki beyefendide yer yer kendimi buldum yer yer de öyle olmak istedim, ozendim. Aylak adamimizin gunluk hayati, ask hayatini konu aliyor. Her seyi sorgulayan, tahmin eden ve halkin dusuncelerine aykiri dusuncelere sahip biri. Ben sevdim ya. Oncesinde okudugumda da sevmistim bunda da.