·95 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Kasım 2016 11:32 Kitap ince görünmesine rağmen her satırı yeniden okuyarak bitirdim. Zaman, mekan kavramı olmadığı halde hep geceymiş gibi hissettim. Zannedersem gece kuşu olan baykuş ismi de bu yüzden verilmiş olabilir. Ya da yazarın kasvetli ruh hali ve anlatımıyla birleşmiş olabilir. Yazarın nüktedan olduğunu kitap bitikten sonra farkına vardım. Ruhsal durumun insana neler hissettirip, hayal kurdurmasının çok güzel bir örneğini okuyoruz. Somut kavramları tasvir bir şekilde kolay oluyor ama hislerimizin tasviri hep zor olmuştur. Hidayet bunu ustaca başarmış. Okunmalı.