Kitap biraz yazıldığı döneme münhasır anladığım kadarıyla (ya da anlamadığım kadarıyla :) ) minik nükteler, yüzde gülücükler oluşturuyor ancak bende bitse de başka bir şey okusam hissi uyandırdı maalesef. Önsözünden anladığım kadarıyla alaycı bir üslupla yazılmış ancak dönemle ilgili alayları anlayacak kadar bilgim olmadığı için ilgimi çekmemiş olabilir