·63 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Şubat 2021 12:42 Kitapta Latince bölümlerinde olmasına şaşırarak başladım. Giriş kısmında ki Cicero’nun hayatının anlatıldığı kısımda bilgi anlamında oldukça doyurucu oldu benim için. Kitap diyalog havasında oldukça akıcı,öğretici bölümler barındırıyor. Kitapta anlatıcı hem eleştiriler hem de işin doğrusunu sebeplerini detaylı açıklaması anlamında oldukça iyi. Kitapta örnek verilen kişilere hakim olamasam da kısmen de olsa tanıma fırsatı buldum. Kitapta yoğun olarak Erdem-Dost konularına değinilmiş. Dalkavukluk konusu benim için en iyi yerdi , biz iyi olmayı değil iyi görünmeyi seviyoruz herhalde çağımızın büyük problemi de burda yatıyor. Kısa ,bir oturuşta bitirilecek bir kitap ,okunmaya vakit ayırmaya değer bir kitap. İyi okumalar.