·384 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Kasım 2016 13:01 Grange'nin diğer romanlarına göre evet biraz daha sıradan olduğu doğru .Yine de kitabı başarılı buldum. Grange bir polisiye romanın daha da üstünde yazıyor Sıradan polisiye romanlara göre Kaiken elbetteki çok çok başarılı. Diğerlerinin yorumlarında baştaki olayla kitabın sonundaki olayın birbirinden farklı ve ilişkisiz olduğundan dolayı olumsuz eleştiri yapılmış ama ben katılmıyorum . Sadece passan'ın ilk araştırdığı olay asıl tehditi maskeliyordu . İki olayda da bir sendrom var ki bence az da olsa ilişkisi vardı. Sonuna kadar gizemini korudu,yeri geldi şaşırttı son satırlara kadar heyecanını yitirmedi. Bence Grange hayranlarının bir Siyah Kan , Leyleklerin Uçuşu gibi beklentiye girmeden okumalarını tavsiye ederim. Her kitap aynı olamaz sonuçta.