·136 syf.····Okunma: 23 Şubat 2021 04:02 "Eksikliğimi, beni kaybettiğinde anlayacaksın."
Böyle şiirsel dille, böyle güzel bir öykü yazılabilir mi? Sait Faik yazıyor işte. Nasıl şiirsel, nasıl akıp giden bir öykü böyle. Ancak durun şimdi çünkü olumsuz bulduğum yanlar da var kitapta. Kitapta önce ne anlattığını anlayamadığım bir 30 sayfa geçirdim, daha sonra ağlayarak okuduğum kısımlar oldu hatta bir şiir bile keşfettim. Daha sonra sonlara doğru kitap tekrar saçmaladı ve farklı isimlere yer vermeye başladı. Olaylar arasında garip bir şekilde bağ kuramadım ve anlayamadım. Ancak şiirsel dille sevgiliye kurulan o sözler beni de çok etkiledi, anlamlı buldum. Sanırım bir daha sait faik okumayacağım o yüzden önermiyorum