Kitapı okurken Birden Fazla Hikayelerle Kendinizi oradan oraya savrulup hatta bazı bölümlerlerde kendi yaşamınızın size İkazlarda bulunduğunu ve kimi yerlerde de gerçekten teselli ettiğini hissediyorsunuz okuduğum en iyi kitaplardan bitanesi Başarılı yazar Songül ünsal’ın bu kitabıdır.
Gerçekten kitabın bazı bölümlerinde hüzünü iliklerinizi kadar hissediyorsunuz.
Tabiki Değerli Yazarımızın Kimi yerlerde edebiyatı iliklerimizde hissettirip bir başka sayfada edebiyattan pek anlamam deme mütevaziliği de muazzam. Günümüz yazarı Songül Ünsal’ı sosyal medya platformundan da olsa biraz olsak tanımak çok iyi hissettiriyor.Ve son olarak evet gerçekten ne olursa olsun hayatımızda yaşamaya değer ve mutlaka umudumuzun bir beşinci mevsimi olmalı.