Puan vermedi·360 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Şubat 2021 13:36 Kitap gerçekten çok güzeldi. Kitapta bir annenin evladını kaybettiğindeki acıyı o kadar güzel anlatımı beni derinden sarstı. Bu kitapta Vera'nın ve küçük oğlu Daniyel'i kaybetmesiyle yaşadığı acılar ve bunun yanında yıllar sonra gazeteci Claire'nin ani bir mayis ayinda kar yağmasıyla patronu Frank'ın 1933 yılında yaşanmış olan aynı olayla ilgili makale yazmasını istemesiyle başlar. Bu kitabı okurken bu iki zaman aralığına gidip geliyorsunuz. Hangi zaman olursa olsun bir annenin çocuğunun kaybetmesiyle çektiği acını aynı olduğunu hissediyorsunuz. Anneler her zaman çocukları için her şeyi yapabileceğini anlatıyor. Araştırmaları sonucu Claire bir makale yazıyor ve bu makelenin kendi ailesinin bir parçası olduğunu fark ediyor.