Puan vermedi·355 syf.····Okunma: 23 Şubat 2021 16:10 Okurken niye okuyorum dediğim bir kitap oldu. Bırakmak istedim ama olsun bitireyim dedim ve bitirdim . Öyle çok beğendiğimi söyleyemem. Yalnız beğendiğim bir yönü vardı ki o da Scot ve Jim'in yaşantısı, hayalleri, oyunlarıydı. Onları izlerken biraz çocukluk yollarıma gittim.
Puanım, 10/4