Ana karakterimizin en yakın arkadaşıyla arası soğuduktan bir süre sonra arkadaşı hiçbir sebep ölüyor.Bunun üzerine karakterimiz kendini suçlu hissediyor ve şans eseri tanıştığı Denizanalarıyla arkadaşının ölümü arasına bağlatı kuruyor, olaylar bu şekilde gelişiyor.Benim yorumuma gelecek olursak konusunu beğenmeme rağmen
kitabı pek sevemedim.Akıcılık yönünden sıfırdı benim için.2 Hafta elimde gezdi.Reading slumptayken okumuştum belkide bu yüzdendir maalesef ki çok beğenemedim:(Ama emek verilerek hazırlanmış bir kitap içinde Denizanaları hakkında onlarca bilgi var.