Kuralsız Kitap Yorumu
1/10
·486 syf.··
2021 3. kitabı
Herzaman soyleyecegim saygi hakedilir ve benim bu kitaba zerre kadar saygim yok.Ilk okudugumda 13 14 yaslaeindaydim o zaman da asiei rahatsiz oldugumu hatirliyorum ama simdi baktigimda cok bambaska bisey.bu kitaplari okuyanlarin kitlesi belli. Daha ergenlige bile girmemis ortaokul cocuklari okuyor ve siz para derdindeyken insanlarin bilincaltina cok farkli seyler yukluyosunuz. Hani inanilir gibi degil Taciz ve tecavüz kitapta inanilmaz derecede normalleştirilmiş kitabi begenenlerin de %90inin twitterda #KadinaSiddeteHayir tagleri actigina kalibimi basabilirim. Yorumlara baktığımda bundan rahatsızlık duyan tek kişi ben oluyorum sanırım? Yazarin Bu kitabi basima verdigine inanamiyorum insanin biraz yuzu kizarir utanir da vazgecer.
Edebiyat
KuralsızŞule Terzi · Epsilon Yayınları · 2016555 okunma
·
218 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.